Lite fynd vart det allt!

Pju.
Idag har jag hunnit med en hel del, skulle velat hinna med mer saker. Men jag orkar inte hålla igång 150km/tim. så idag sa ja ifrån blir en soft kväll med pappa ta en cider kanske , ska ju jobba imorgon bitti igen! :p


Iaf började jag kl7 till 13 sen direket när jag kom hem drog vi in till stan för att ''storhandla'' det verkligen Ekade i kylen, suck!
Sen lämnad Älsklingen tillbaka en grej och köpte något vursting spel som han ville ha medans jag drog ett varv inne på Gina tricot.. Kan säga att jag tycker jämt att det är utplockat där men nej idag fanns massa fint! Lycklig jo det kan man säga...

Haha nej nu tog jag i hahha! 
Blev iaf lite fint, men mer blir det nog nästa vecka !!! :)


Pussss! trevlig helg alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0